torsdag 1. august 2019

Hjelp - kjerringa blir blogger


Hjelp - kjerringa blir blogger
.....sa min bedre halvdel da han skjønte hva jeg har holdt på med de siste dagene!

Så hvorfor blogg? Svaret er at jeg vet ikke helt. Kanskje fordi jeg gjentatte ganger har blitt oppfordret til å gjøre det. Kanskje fordi jeg vil prøve denne måten å uttrykke meg på. Kanskje fordi jeg trenger bekreftelse på mine skriverier, eller kanskje rett og slett det er en blanding av nysgjerrighet og behovet for å utfordre meg selv. Alle vi som skriver ønsker jo å bli lest, enten vi skriver om det ene eller det andre. Og de som kjenner meg vet at jeg ofte har mye på hjertet, med alle fortegn.
Så får vi se da - om jeg får nok følgere, om jeg synes dette er givende og gøy eller om min bloggkarriere blir raskt unnagjort.

Inntil videre sier jeg bare velkommen til Idly-tanker. Bloggnavnet er basert på mitt tildels ukjente fornavn som jeg nå prøver å gi litt heder og verdighet igjen, samt tanken om at det da er mitt egentlige, opprinnelige meg som formidler tanker og ord på denne bloggen.
Så vil du være med på min reise i bloggens verden, trykk på "Følgerknappen" oppe i høyre hjørne og del gjerne mine blogginnlegg etterhvert hvis du liker dem - her kan alt skje....... Og som jeg trøsta min bedre halvdel med: Jeg kommer neppe til å bli en influencer, men får sikkert influensa igjen, en eller annen gang.


10 kommentarer:

  1. Gleder meg til fortsettelsen 😘

    SvarSlett
  2. Klart du kan, klart du skal!
    Jeg ser deg :-)

    SvarSlett
  3. Så spennende 👏 Din gode penn ser jeg virkelig frem til å følge 👩‍💻✒🤗

    SvarSlett
  4. spennende :-) gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  5. You can do it��Cooolt��

    SvarSlett
  6. Bare ikke skriv om naboen.... 😜

    SvarSlett
    Svar
    1. Planlegger en egen blogg som skal hete naboen min 😂

      Slett
  7. Ingen fare me d dette. Du e så flink med ord. gleder meg til å lese det du skriv. Gla i dæ <3

    SvarSlett